fredag 12 november 2010

Snart hemma

Det ar med blandade kanslor som jag lamnar Tanzania. Pa ett satt vill jag aka hem men pa ett satt vill jag stanna kvar har. Fast inget varar for evigt och Markus skulle seriost do om jag stannade langre. Och anda har jag sa mycket roligt att se fram emot den har korta tiden jag har kvar. Vi ska paborja var resa hem den 22 nov genom att aka till Arusha. Sedan efter att spenderat nagra dagar dar bar det vidare till Zanzibar for lite sol och bad. Och  de tva sista dagarna spenderas i Dar es Salaam. Kan vara bra med en liten minisemester. Kanner att jag maste ata upp mig lite. Vagde 54 kg sist jag vagde mig och nu har jag sakert gatt ned ett eller tva pga magsjukan. Det ar laskigt hur tunn min midja ar nu. Nej, jag maste ata upp mig nu nar jag har blivit frisk sa Markus har nagot att halla om nar jag kommer hem.

Sa har fint har Kristina och Carro i Ilemera dar de bor.

Fantastiska fyran.

1 kommentar:

  1. haha det där med midjan fixar jag annars när du kommer hem Sofia <3 mycket fet mat ska det lagas!!!

    SvaraRadera